26 jan. 2009

SMS:et

Tidigare i kväll fick jag följande SMS från min hårt arbetande make:

Tänkte bara säga att jag saknar mina prinsessor... Massor.

Söte, då!! Ibland har han verkligen alla rätt, min Totte!

Fast i dag tror jag att han saknar mer än jag, eftersom jag haft finfint besök hela kvällen av Fia (då hinner man ju inte sitta och sukta, precis). Hon ska kinesa här hela veckan, och vi har all tid i världen att prata och umgås. Vi åt goda smårätter på Koi och delade en flaska Amé, och sen har jag visat allt vi inhandlat till bebisen so far och hon har använt mig som bollplank för köksidéer (mycket renovering i hennes huvud).

Nu är det snart läggdags. Så snart Fia är klar på badrummet ska jag tvätta bort dagen från ansiktet och lägga mig - sköööönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar