7 jan. 2009

19+0

Vecka 20 i dag - halvlek närmar sig!

Men det här inlägget blir inte långt, har vansinnigt ont i nedre delen av ryggen (började vid 15-tiden efter att ha suttit stilla och plöjt inkorgen i princip hela dagen, med undantag för lunchen), och det liksom strålar ner från svanskotan (känns det som) - antar att jag vant mig av vid att sitta på min feta r*v hela dagen, nu när jag varit ledig i tre veckor... Ska vila en stund nu, och sen överväga om jag ska hänga med Danni en snabbis till IKEA.

FL skriver så här om vecka 20:

Vaddå "börjar synas"...ha! Det har det gjort ett tag, om vi säger så. Ingen navel som sticker ut än, dock. Vägde mig i morse och konstaterade att jag nu ligger närmre 6 kg +, än 5... :S

2 kommentarer:

  1. MAJ GADD!!! 25 cm!!! Det är ju en riktig liten bebbe nu ju!
    Girl or boy...tomorrow! hehe

    SvaraRadera
  2. Ja, i morgon gäller det!!! Håll tummarna för att allt är bra där inne, först och främst! I andra hand att han/hon vill visa upp sig, hehe...

    SvaraRadera