19 jan. 2009

Nyfiken på förlossningar

Har beställt ett gäng böcker om förlossning från adlibris.se, men eftersom jag är väldigt otålig och mycket nyfiken så har jag också googlat runt på nätet och snubblade över en norsk programserie, Jordmödrarna, i sex delar. Har för mig att jag sett i TV-tablån att den visats i svensk tv också, men den missade jag. Hur som helst, man kan se avsnitten, streamade direkt till datorn. Länken är här:

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/285193

Såg just första delen och hoppas, hoppas att min förlossning blir som Miriams (tror jag hon hette) - fast gärna med nån slags smärtlindring :S

Mamma, ha engångsnäsdukarna redo!!!

2 kommentarer:

  1. Ska vi inte ta och fixa designen här på bloggen?
    Lägga in nån fin bild som bakrund kanske? Bebismagen hehe

    SvaraRadera
  2. Kan ju inte sånt :-( Kan du?

    SvaraRadera