31 jan. 2009

Räknar timmar och minuter

Vid 19-tiden ska Tomas flyg landa på Kastrup, så runt 20.00 bör han väl vara här. Är löjligt otålig, säkert extra mycket så för att jag är så uttråkad.

OK, ska inte överdriva gnällandet, i går gick tiden faktiskt snabbt, eftersom jag fick skjuts av Fia ut till mina föräldrar på landet. Fick god mat och alkoholfritt rödvin, som pappa handlat hem till mig :-) Och så såg vi På spåret, åt popcorn och tävlade mot varandra - en helt vanlig fredagskväll i Slågarp. Lilla prinsessan var extra sprallig inne i magen, så både mamma och Olivia kunde känna hennes sparkar, och vi kunde också se dem utanpå min mage. Härligt!

På väg tillbaka hem i dag stannade jag på Jägersro center och handlade färsk laxfilé och sallad samt vitt vin till min älskling. Ska laga till något riktigt gott, men enkelt, till honom. Snart bara 7 timmar kvar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar