10 jan. 2009

Mammajeans

I dag var det meningen att det skulle shoppas ljust, ljust rosa och vitt i strl 50 eller 54 (och det gjordes till viss del också), men på Bonti reade man också ut Boob mammakläder. Superglad blev jag när jag hittade mörkblå jeans utan mjukisgördel (klaustrofobiskt!) i min storlek (eller vad som brukade vara min storlek innan prinsessan flyttade in). De satt som en smäck, och magen sitter ovanför linningen, slog till direkt!

Till vår flicka inhandlades en nappflaska med massa rosa på och en jättesöt body på Tre björnar. Hittade genomskinliga nappar för nyfödda på G-Knapp också, men tvekade lite...ser det läskigt ut, kanske?

Ska ta mig i kragen i morgon när det är dagsljus och knäppa ett par bilder på allt vi handlat till bebisen so far, och så ska jag göra upp en lista på det som fortfarande måste köpas (oh, happy days!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar