8 jan. 2009

Ett avsked i bilder

Nu är singelettan ordentligt avvinkad. Supermysig kväll, trots att Fia nostalgiskt gick ut i köket för att säga hej då fem-sex gånger, medan jag trampade i trappuppgången... Men nu är det no more singeletta, liksom.

Blev mycket mys-prat så klart, mycket om Bönan, ultraljudet i morgon och smärtlindringsmetoder (har nog fått en hang up där...), men även om skidresor, 30-årsfirande och bekanta som ska gifta sig under 2009. Och Fia kunde känna Bönan sparka när hon la en hand på min mage - en riktigt stark spark!

Nu ska den här förkylda stackaren krypa till sängs och försöka sova bort basiluskerna, så att jag är bättre i morgon när man äntligen får "träffa" Bönan igen. Håll tummarna nu då att h*n vill visa upp vilket kön h*n har!!!

Lite bilder från vårt avsked (måste försöka hitta röda ögon-reduceraren...)


Vår goda middag!


Glad Fia


Ledsen Fia


Syster Danni ringde mitt i maten...


...med chockerande nyheter om en bekant... (därav min bestörta min, hahaha)

1 kommentar:

  1. Hahahahaha! Jag dör!!! Så kul!
    Men nu vill fan jag känna Bönan sparka! Jag e ju Moster Danni liksom!

    SvaraRadera