14 okt. 2008

Om en liten vecka...

...är det äntligen dags för VUL på Curakliniken. Nervositeten ökar - kommer Bönans hjärta att slå? Kommer allt att se bra ut där inne?

Tog mitt fjärde CB-test i går. Det lugnar för stunden, även om jag vet att hcg finns kvar i blodet även vid ett MA. Så jag vet egentligen inte varför jag slänger pengar på tester längre... Vill bara få reda på om allt är bra med lill*n...

I kväll ska jag träffa bästa vännen S, och jag ska äntligen få berätta för henne om Bönan!!! Ska köpa med mig sushi och en flaska "champagne"-cider, eftersom vi givetvis ska fira mitt tillstånd, hehe. Sen får vi väl ta ett snack om det där med bastu- och bubbelbadande på söndag. Kanske kan vi hitta på något annat, eller så får presenten vänta till längre fram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar