11 okt. 2008

Lördag i slutet av 7:e veckan

6+6 i dag, och jag har varit uppe och kissat två gånger i natt. Ganska trött redan, m.a.o., trots att jag nätt och jämt hunnit få i mig frukost bara. Ska springa ett par ärenden på stan (min Busnel-kavaj har kommit in på Viva!, bl.a. och jag behöver bastoppar att ha under alla fina ylle-koftor jag köpt), men sen ska jag skynda hem och lägga mig och läsa tidningar (både Sköna Hem och Elle låg på hallgolvet i går när vi kom hem efter mormors och lillasysters gemensamma kalas hos mina föräldrar) och Maj-Gull Axelssons senaste, Is och vatten, vatten och is.

Frågade T i morse, när vi läste tidningen tillsammans i sängen, om han tycker jag förändrats sen jag blev gravid. Efter en stunds tänkande medgav han att min stubin är om möjligt kortare än förr. Stackars min fine man...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar