25 nov. 2008

Outad

I dag på morgonfikan outade jag att jag är preggo på jobbet. Möttes av glada tillrop och massvis av grattis. Utbröt kramkalas och sedan ville alla se ultraljudsbilderna från i går, och försöka gissa könet. Markus tror stenhårt att det är en pojke, Lina att det är en flicka. Jag har ännu inte riktigt fått in allt detta, tror jag, så jag har inte hunnit börja tänka i de banorna.

En annan som outat min graviditet i dag är min syster, se inlägget "Vi ska ha barn" i hennes blogg, http://daniellad.blogg.se/

Hahahaha, så roligt! Tomas lär få hålla sig framme om han ska ha en chans att få hålla sin egen avkomma. jag med, förresten : )

Om en stund hämtar Danni mig, och sen plockar vi upp Fia på Centralen, innan vi far på julmarknad i Vindåkra. Ska bli mysigt. Hoppas att vi landar på ngn mysig restaurang efter det, så att Bönan och jag får mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar