26 nov. 2008

13+0...igen

Jaha, då var man här igen, i 14:e veckan. Tråkigt att få framflyttat BF, tiden fram till ny vecka blir så låååång. Men jag ska inte klaga: bebis mår bra, och det är all that matters.

I kväll kommer älsklingen hem från Stockholm. Skönt, för det innebär att jag kan sova ordentligt i natt(med undantag för toabesöket vid 3-4 tiden), efter två nätter med tänd lampa. Måste vänja mig av vid mörkerrädslan och sluta inbilla mig saker. Måste ju vara en trovärdig mamma när jag ska säga till Bönan att mörkret inte är farligt och att det inte finns mördare bakom garderobsdörrarna... Barn genomskådar alltid lögnare, så det är nog bara till att börja vänja sig, som sagt.

Väntar på att bli upplockad av Danni och Henrik. Vi ska köra ut till Slågarp och softa, komma ifrån Malmö och elakt skvaller, vara med människor som bryr sig och stöttar i stället. Och äta pappas hemmagjorda pizza!!

Ska ta med mig bilderna från Bönans senaste photo session och scanna in, så att jag kan lägga up dem här sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar