22 nov. 2008

Efter snö kommer sol

Det snöade som tusan i går, den här vinterns första snö. Men i dag lyser vintersolen, och jag ska därför inte bli långrandig här: jag vill ut och promenera i solen med min nya kappa!

I kväll ska vi ta farväl av ett kärt gammalt ställe, som därefter kommer drivas i ny regi. Det känns lite som att ta farväl av en era, en del av ett annat liv. Lite som när man sa hej då till Tunneln, och sen, några år senare, till Plysch. Men som man brukar säga, allt har sin tid, och snart kommer ett nytt ställe dit alla vill gå! Det är bara en tidsfråga...

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att få ta del av din fina blogg. Tycker också att vi ses för sällan. Var inne på facebook först idag sedan en tid tillbaka, har inte sett ditt medd. innan. Har jag helt fel för mig eller är det en bookclub-möte snart som jag glömt skriva in i kalendern? Hur som helst så hoppas jag ni har det mysigt på koi och att vi absolut ska ses nu i början av veckan. Saknar dig, puss/ din Fia

    SvaraRadera
  2. Det är book club-möte 9/12, och du har tackat ja, så det är lugnt, Fian!

    Vi ses på tisdag då, ska bli supermysigt! Saknar dig med, puss A

    SvaraRadera