2 nov. 2008

Nu vet de flesta!

I och med att blivande farmor och ena svägerskan, H, fick veta nu i eftermiddags att vi väntar barn, så vet väl i princip alla de vi kallar "våra närmsta" om den fantastiska nyheten. Den andra svägerskan, J, kvar att berätta för, bara - och förhoppningsvis blir det på fredag redan då vi ska på middag hos svärmor.

T har inte sagt något till sina vänner ännu, han vill vänta till efter 12+0 (mindre än 2 veckor kvar!!!). Jag har också ett par väninnor kvar att berätta för. Väntar också till efter 12+0, och sen i takt med att jag träffar dem.

Nu i kväll har vi ätit pizza med min syster, D, och hennes kille, H, på Vinnys vid S:t Knuts Torg här i Malmö. Verkligen inga pizzor jag rekommenderar. Men jag åt upp ändå...Bönan var ju hungrig! Hehe!

T ska jobba resten av kvällen. Själv ska jag dra på en pyamas, tvätta bort sminket och borsta tänderna innan jag kryper ner i sängen och ser filmen jag hyrde på vägen hem från pizzerian: Evening. Riktig chic-flic, härligt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar