10 jan. 2011

Siktar mot stjärnorna

I går kom vi fram till Ao Nang och hade tyvärr lite otur med hotellen vi siktat in oss på, det var fullbokat på det ena och det andra visade sig vaar totalt opassande för små barn... Men nu är vi inchechade på Buri Tara, som ligger mitt emot Red Ginger och brevid Ananta Burin, åtminstone, hihi.

Det blev en del shoppat igår, mkt krimskrams och strandkläder. Och sen middag på en restaurang som sportade en coxktailsångerska. Vendela var i sitt esse och drog med sig en annan litet flicka pp på scenen och showade hon med. Dansade, "sjöng" så det stod härliga till ("late,, late, late, late"!!!! = Mors lilla lathund från På rymmen med Pippi Långstrump, hahahaha) och applåderade sig själv flerfaldigt och skrek "Jaaaaaaaaaaaaaa!". Hela restaurangen jublade, och jag skrattade så jag grät. Kolla in bilderna. Ska vår lilla tjej bli popstjärna, kanske?








Helt slut efter showen, vilar ut hos mamma (slockande i vagnen 2 minuter efter detta fotot togs!)

Nu ska jag se om jag och Vendela kan hitta en barnläkare i närheten, hon har börjat få läskiga blåsor
 i rumpan, på ryggen och magen, ser ut som vattenkoppor...iiiiiih. Och hon har ju feber lite då och då.... Håll tummarna för att det bara är värmen och inget farligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar