24 jan. 2011

Parmiddag i Palmernas Stad

Här i palmernas stad vet vi minsann hur en slipsten ska dras när det gäller parmiddagar. Jag och T har haft turen att lära känna ett störtskönt gäng som vi kör roliga middagar med (egentligen är det helt och hållet min förtjänst, eftersom det är mina fina mammakompisar med respektive som vi umgås med på parmiddagarna, hehe), och i lördags var det Sanna och Sebbe som bjöd hem till sig på fantastiskt god mat, dryck och Party-Alias. Som det skrattades (en hel del på bekostnad av mig och min breda häck... för det var minsann inte Koh Ngai som var litet, bara min ända som var stor - elle rhur var det nu? Hihi).

Barnen fick mat först...det är lugnast så...

Zacharias hjälpte Vendela lite med maten :-)


Chips- och godisyra till Pippi!!! Lycka!!!


Sen pyamas och nattning för de små, här alla tjejerna i rosa pyamasar <3

När barnen sov städade Sanna lite...hahahaha



Urgod förrätt!

<3

Härliga, underbara mammakompisar!!!

Skål!

Här avnjuts den fantastiska efterrätten, hallon under mandelbiskvi- och mascarponelock!

Förmodligen den breda häcken/lilla ön det skrattas åt här. Eller kanske möjligen 
"en fräck öl"??? ;-)

2 kommentarer:

  1. Kan ha varit när frågan kom: hur ofta älgar du? *haha*
    Tack för trevligt sällskap, hoppas inte betongkepsen var för tung dagen efter!! :-)

    SvaraRadera
  2. Du.... Nu var det väl ändå lite väl länge sedan du uppdaterade din blogg;) Kram

    SvaraRadera