20 jan. 2011

Fin i håret!

I dag underhåller jag Vendela med ett hårkit innehållandes klämmor och hårband. Hon har numera hyfsat med hår uppe på huvudet, så även om hon knappast behöver en klämma, så är det kanske inte fel att vänja henne vid en? ;-) Snart nog hoppas jag att hon får lite mer frisyr, som jag kan sätta upp i tofsar och flätor...*drömmer mig bort*.



I eftermiddag får vi finbesök av min bästa väninna. Jag ska slänga ihop en lasagne och sallad innan dess, och så ska Vendela underhållas. Helst skulle jag även behöva plocka undan adventspyntet och allt annat löst krimskrams som dräller över allt - imorgon kommer Kinga, vår duktiga städerska med tufft namn :-)

xoxo

1 kommentar:

  1. Söta goa unge, pussa o krama henne så mycket från mig. Vi syns o hörs.
    Go kram
    Essie

    SvaraRadera