8 jan. 2011

Kantiang Bay by night

Vårt hotell här i Kantiang Bay är känt för sin grillade fisk och räkor. Så vi stannade på hotellet i går och pekade ut stora, fina King Prawns och en white snapper, som sedan grillades åt oss. Under tiden maten tillreddes var det eldshow på stranden precis brevid vårt bord. Svårt att återge på bild, men otroligt fascinerande.






Vendela sov hela tiden snällt i sin vagn (det har hon gjort alla kvällar här, faktiskt!). När vi kom upp till vår bungalow tittade T på en film (vi har en butik med billiga sådana rakt över gatan från vår resort) och jag läste en stund. När man sen släcker lampan för att sova startar en ny show: gecko-showen....... (jag höllt på att bajsa på mig av rädsla första natten här, det lät så högt att jag trodde att någon satt brevid mig och gjorde de här ljuden...)



1 kommentar:

  1. Oh det var bara en liten en Alex vänta till du hör GECKOOOOO!!! och det känns som hela ön hört det. DÅ,ja då är den enorm och väldigt scary, Ni ser ut att ha det mysigt ÄLSKAR de underbara landet <3 ha det så bra och njut,njut.njut.

    kramar Kusin Kacka

    SvaraRadera