18 jan. 2011

Julen 2010

I och med att vi åkte till Thailand på julafton så hanns det inte med att lägga upp bilder från julafton här i bloggen, men nu ikväll satte jag mig och tömde kameraminnet, och passade då på att välja ut några favoriter:

Mamma och Vella


Glada!

Vendela med mormor Ulla

Vendela öppnade för tunten

Snälla barn fick många paketer




Vendelas julklapp till Keilisen... virkad docka från Sebra (samt juleklänningen som moster sytt!)

Keilas julklapp till Vendela, söt basker från Barnum (som hon (hihi) velat ha i evigheter!!!)

Sötaste svägerskan med gullgossen Julian

Fyra generationer Granath

Två söta kusiner i fina juleklänningar som jag sytt

Vendela med favorit-Dada

Vendela med sina kusiner

Kram, tomten! Kom snart igen!!!

5 kommentarer:

  1. Hej Alex!
    Vilka underbara bilder, det gör så gott för det Ottomanska hjärtat kan du tro. Hoppas att Vendela mår ännu bättre nu. Krama o pussa henne så gott från mig.Vi syns o hörs, stor go kram
    Essie

    SvaraRadera
  2. haha jag har blivit van nu de senaste veckorna ;) alltid någon som ska tycka tänka om mina och Ellens kläder, och konstigt!? nog är det alltid anonyma haha!

    skönt att ni kom hem från Thailand, hoppas Vendela mår bättre!! puss o kram

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är på att sy Alex,Vendela och Keila är ju otroligt söta i sina klänningar!
    Kram

    SvaraRadera
  4. vad fina foto!
    Å dö fina klänningar=)

    Mvh/ Vera

    SvaraRadera