20 jan. 2011

Fina du!

Vi träffas alldeles för sällan, jag tänker så varje gång vi setts. Och ändå går dagarna och blir fler och fler tills nästa gång vi ses igen. Vi kan prata om allt och känner oss verkligen hemma hos varandra. Allt mitt är ditt, ta vad du vill i kylen, du behöver inte ens fråga. Inga krusiduller, inget göra-sig-till, bara vara. Sådana vänner växer inte på träd. Den här har dessutom ett osvikligt minne, hon minns ta mig tusan ALLT jag sagt och gjort (på gott och på ont). Hoppas att vi ses snart igen, fina Fia!

Fina Fian svängde ihop en becamelsås utan recept (sånt imponerar på mig!)

4 kommentarer:

  1. Nä sådana vänner växer verkligen inte på träd..man ska var glad över att man har dom!
    Och du en bechamelsås..då imponerar även jag på dig..hihi!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jamen UTAN recept!!! Om du fixar det också så är du med på min idollista, hihi. Kram

    SvaraRadera
  3. Har också en sådan vän och dem är guld värda men alldeles för sällsynta!

    SvaraRadera
  4. Ja klart UTAN recept =)
    Kram

    SvaraRadera