7 jan. 2011

Åter på Lanta...

...och åter en tv+dvd på rummet, thank God! Blir riktigt lugnt och skönt på eftermiddagen när man fiffar sig då... Vendela har på sig nya outfit som jag panikköpte när jag insåg att nästan alla hennes kläder skickats till tvätten här på hotelet. Inte det snyggaste, kanske, men skyddade mot myggen. Skorna är några nummer förstora också, men hon skulle tvunget ha dem på sig, ingen chans att jag fick ta av dem för att byta mot mindre ;-)

Vi skypade med min familj (mamma, pappa, Henrik o Danni) i går kväll också, och då sved det lite av hemlängtan. I dag är det åtta dagar kvar på resan, och jag antar att det är dumt att längta tillbaka till snön, bättre att njuta mens man kan...



I dag blir det stranden om solen stannar kvar, annars elefantridning och djungelpromenad... Iiiiihhhh, håll tummarna för att det blir riktigt strandväder, alltså!

Tack för alla kommentarer här, de är så roliga att läsa. Mer sådana!!!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar