29 dec. 2008

It's alive!

I går vid sängdags, efter en högljudd Rom och julmustfest på Föreningsgatan, så var det full rulle i magen. Det bökades och knuffades som aldrig förr! Och jag var hur nöjd som helst och tänkte att jag äntligen skulle få sova gott, utan en massa grubblande hit och dit. Men då får jag naturligtvis ont hur jag än ligger i stället, ingen ställning var skön, oavsett om jag försökte ha en kudde mellan knäna etc. Kanske inte var jättesmart att ta klackaskorna i alla fall, säkert därför som ryggen värkte lite...?

Tvättar, städar och betalar räkningar just nu - ingen höjdare för humöret, direkt! Men jag behöver bara tänka på hur livlig Bönan var i går för att jag ska bli helt lycklig och varm i hela kroppen. Det kommer att gå bra, det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar