19 dec. 2008

100 dagar

I dag fyller Bönan 100 dagar! I exakt 100 dagar har h*n bott inne i min mage, och det firades genom lite extra morgongympa i morse. Brukar ju annars bara känna bebis på kvällarna, men just i dag var jag extra glad och tacksam över att h*n gav sig till känna med lite akrobatiska övningar en stund.

Liten statistik-update om min graviditet:



Natten har för övrigt varit lugn. Kände av Bönan en hel del innan jag somnade, och det gjorde så klart sitt till för att jag skulle sova lugnt. Ingen blödning sen 11 i går, om man inte räknar den vid 15-tiden då jag blev undersökt av psyko-läkaren. Men det var en slemhinneblödning som hade kunnat undvikas om han varit mer försiktig. Pucko!

Börjar bli lite rastlös, men tänker stanna hemma hela dagen i dag också. Ska fila lite till på inköpslistan inför julen, såatt det går snabbt sen att ordna inköpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar