27 dec. 2008

Dop

Om en timme exakt ska jag vara klar och på väg till Ellen Ofelias dop i Limhamns kyrka, som börjar 14.00. Känns så där kul när inget passar och alla mammakläder är fula tält som jag vägrar lägga pengar på. Får bli min gråa stickade klänning och stövlar. Det är ju ändå vinter och mitt på dagen - man måste väl inte vara superglammig då?

Har i alla falla slagit in Brio-taxen i ett fint paket, och ska bara stanna till snabbt som katten på bokhandeln på Caroli för att köpa ett fint kort till innan vi drar till Limhamn.

Det var svårt att övertala Bönan till att röra lite på sig i går, men till slut kom ett par svaga buffar. Gissar att pyret ligger annorlunda och att det är därför som det kändes så svagt och tog så lång tid att känna ngt. Hoppas att lill*n ligger annorlunda i kväll, så att jag får många kärleksfulla knuffar när jag ska sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar