11 dec. 2008

Brio och födelsedagsmingel

Var i väg på Brios utförsäljning i dag, och fick köpt ett babygym och en tax, modell stor! Taxen ska jag lägga undan, och så kan Bönan få den i 1 års present, eller till andra julen. För jag tror inte en liten bebis uppskattar den riktigt.

Eventuellt sticker jag dit en snabb sväng igen i morgon på lunchen och köper lite mer roliga grejer, får se om jag hinner, så här i årsbokslutstider. Funderar också på om vi ska försöka få tag i platser till luciafirandet i St. Johanneskyrkan, men om jag mår som jag gör i dag, så känns soffan och Idolfinalen som ett bättre alternativ.

Dagen avrundades med födelsedagsmingel för Louise på Gamla Väster. Väldigt trevligt. En del av Tomas gamla kolleger från Länsrätten var där, så jag antar att hela hans gamla arbetsplats vet i morgon, senast vid fikan, att han ska bli pappa : )

Nu är det hög tid för sängen. God natt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar