10 dec. 2008

15+0

Nu händer det grejer, om man får tro alla olika graviditetskalendrar! Går in i vecka 16 i dag (15+0), och så här står det på FL:


Ja, nog ser man att jag är gravid, alltid. Väntar spänt på de där fosterrörelserna. Ändå ganska säker på att "flupparna" jag kännt varit bebisen.

Är gräsligt förkyld och har fått världens rethosta. Tur att Noskapin är ok att knapra även fast man är gravid. Står knappt ut när jag hostar, gör så ont på sidorna av magen, och undertill.

Bokklubben i går var lika trevlig som alltid. Blev ju nästan en babyshower på kuppen, fick en del presenter, vilket var lite otippat. Bl.a. en jättefin Brio-speldosa av Lotta, som även hade med flera produktkataloger från Brio. I morgon har de dessutom ngn slags rea på Brios kontor här i Malmö, tänkte se om skötbordet jag vill ha är prissänkt då.



Tomas kommer hem i "lagom tid" i dag, alltså runt 19.00. Då ska jag bjuda honom på ugnsbakad lax och grönsaker, och så ska han få ett glas vitt till. Det är han värd, min arbetsmyra!

1 kommentar:

  1. Asså 16 cm??? Stoooor ju... Stor böna nu...hehe

    SvaraRadera