4 nov. 2010

Tack Dada och Hiiiinnn!

Dada, Hiiiiinnnn, Keila och Nela har som bekant varit i Vegas i en dryg vecka och shoppat loss som galningar. Mamma Sträng skickade med Vendelas veckopeng ;-) och hoppades på det bästa, moster Dada vet på pricken vad vi gillar, jag och Vendelan, så jag var egentligen inte så orolig! Och SÅÅÅ fina saker som inhandlats, både för veckopengen och som presenter från Danni och Henrik. Ni vet redan hur glada vi blev, men än en gång TACK! Nu har jag prestationsångest inför Thailandsresan och hoppas jag kan hitta fina grejer där till Keikei och inte bara fejktrams....
Timberlandkängorna var en present från Henrik och Danni!

Öronmuffarna från Gap Kids en present från Nela :-)


Handlad för veckopengen, klänning från RL

Även denna är köpt för Vendelas veckopeng...

....liksom denna...

...och denna!


Fiiiin Lilla Huset på prärien-klänning från RL, också present från Danni och Henrik.

Mörkblå kofta från RL, också present från Hiiinnn och Dada (Henrik köpte en likadan bl.a. till Vendela fast i rosa när han var i Vegas för två månader sedan! Jag älskar volangkanterna!)

Julklänning, också present från D&H...

...har en tillhörande bolero med tomte-feeling ;-)

5 kommentarer:

  1. Åååh varsegoooo!
    Hehe Hiiinnn...

    SvaraRadera
  2. Jag har säkert tipsat dig förut här på bloggen, men du borde verkligen kolla in Lycks! Säljs bl.a. på NK i Stockholm. Deras hemsida www.lycks.se. De har en outlet i Varberg så om du har vägarna förbi där så kan du köpa lilla huset på prärien-klänningar för typ 100 kr. Fredagens bästa tips vill jag lova, det bjuder vi på :)
    Hälsningar från trogen bloggläsare
    Lizzy

    SvaraRadera
  3. Mein Gott vilken snobbig liten snygging Vendela ska bli (är)!

    He, he - handla du på flygplatsen.

    SvaraRadera
  4. Lizzy: tack för tipset! På Änglabus här i Trelleborg har de också lite Lycks, men det är vansinnigt dyrt, 800 kr för en liten klänning... Men intressant det där med outleten i Varberg ;-)

    Anna: Hahaha, är dte så pass, alltså? Såg de fina azulejos-plattorna i din blogg och blev så full i skratt, försökte också sälja in dem inför vår badrumsrenovering men fick ungefär samma svar som du fick av din man.... Man jag håller helt klart med du, , de är SÅÅÅ fina! Tjata lite till? Hihi

    SvaraRadera
  5. Underbara kläder!
    Tur inte Flisan är liten längre :)

    SvaraRadera