11 nov. 2010

Försenade 1,5 års- och namnsdagspresenter!

Jag passade på att ta en promenad med Vendela sovandes i vagnen (hon sov i 2 timmar idag!!! Välbehöveligt, gissar jag - det tar hårt att vara så förkyld) och snubblade in på Kappahl, som jag visste hade 25% på hela köpet, och som dessutom den här månaden bjuder sina medlemmar på 50 kr i rabatt på ett valfritt köp. Fick därför två klänningar till Vendela för i princip INGENTING. Gillar verkligen KappAhls barnkläder, de är ofta ganska preppy och annorlunda mot andra kedjors barnkläder. Det gillar vi jag och Vendela!

De här gick vi hem med idag:


Lusekofteinspirerad klänning - blir fin med mörkblå RL-koftan
(så ny i affären att de inte hunnit med att få upp den på hemsidan)



Så söt klänning i plysch - volanger, spets och sidenband!

Och om jag haft obegränsade tillgångar hade definitivt de här två fått hänga på också, men man måste ju sansa sig ;-) Men kanske vid nästa KappAhl-besök? Jag menar, come on, det är ju så biiiiilligt där!




När Tomas kommit hem ska jag smita i väg på min älskade sykurs, älskar torsdagar!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar