24 nov. 2010

Feberflicka

Morgonen började med feber för Vendelas del, och sen har febern blivit lite högre under dagen, faktiskt. Stackaren har varit riktigt slö och påverkad emellanåt och knappt velat göra annat än se Pippi eller sitta med en rim- & ramsorbok och sjunga lite för sig själv :-)

Emellanåt har hon gått ut och lagt sig på golvet i matrummet, tror hon ville ha lite svalka (här är ganska varmt då jag har eldat rejält i kakelugnen och haft mkt ljus tända - vill ju mysa till det när lillan är sjuk och det ligger snö utanför!):



Vi tar det självklart lugnt här hemma även imorgon, och jag hoppas att VJ sover bort febern i natt!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Stackars liten tutta, ge henne en stor go kram o puss från mig.
    Go kram
    Essie

    SvaraRadera
  2. Hur är det med Vendela? Har hon blivit bättre? Får hon behålla någon mat? Kram

    SvaraRadera
  3. Essie: Det ska jag göra! Och du kan ju själv krama om henne i övermorgon på Jullebulles dop :-) Kram

    Annelie: Det lilla hon äter får hon än så länge behålla, men dte är som sagt liiiite :-( I dag mutade jag med Happy meal, och hon åt en massa pommes, bättre än inget ;-) Kram

    SvaraRadera