9 nov. 2010

SPOILER!

Obs obs! Spoilervarning!!!

Om du följer GG på svensk TV och inte vill gå händelserna i förväg bör du sluta läsa nu :_)

O-H M-Y F-U-C-K-I-N-G G-O-O-O-O-O-O-D!!!!!!!!!! Avsnitt 7, War at the Roses, vilket slut (och kul att Robyn var med också.)! Det slår gnistor om Chuck och Blair, I  like it! Såg det avsnittet i söndags först och insåg inte förrän alldeles nyss att avsnitt 8 ju borde ligga uppe nu...och det gjorde det!!! Wiiiiiii! Vet exakt vad jag ska göra nu: ta en dusch, krypa ner i sängen, streama avsnitt 8 och sen sova gott. Fast känner jag Chuck och Blair rätt så lär det vara kalla kriget igen, trots det heta slutet i avsnitt 7...



Och for the record: jag är medveten om att jag är en total nörd som snöar in så här på serier. Men alla har vi någon last, right? ;-)

xoxo

2 kommentarer:

  1. Hoppas Vendela är bättre till helgen, vill så gärna ha henne här!!! Puss och slängkyss från mormor och morfar <3 puss och kram <3

    SvaraRadera
  2. Ja, hoppas det bara var trötthet... hon verkade inte speciellt varm när jag kom hem och har int ehostat hittills...men vi får väl se hur läget är imorgon, ska hålla koll på om hon tar sig åt örat ngt mer..

    Puss och tack för ikväll!! Jättemysigt, det gör vi om igen nästa gång (film &TV!!!!)

    Love you

    SvaraRadera