21 nov. 2010

Gagalicious

Vissa artister måste man höra på studioalbum, eftersom de helt enkelt egentligen inte kan sjunga (Britney, tex), och andra upplevs med fördel live (Gaga, så klart!). OMG vad bra hon är!!! Lite mkt emo-snack mellan låtarna bara, men överlag en kanonkonsert!

Hela kvällen/natten var kanon, faktiskt. Mellanfesten var kanontrevlig, folket vi hängde med var kanonkul, jag dansade kanonmycket på Koi (dit Gaga tyvärr inte kom, enligt uppgift åkte hon istället raka vägen till hotellet för att nanna kudden), och drack kanonmycket drinks så att jag blev kanonfull ;-) Nä, det sista överdrev jag. Jag var laddad, bara... vi säger så, va? Danni och jag stängde Koi, och sen blev det taxi till Trelle vid 5 när Henrik slutat. Vi hann med att avhandla afganpolitik med taxichaffisen och ringa ett long distance call på vägen också. Ojojoj, vad man hittar på mkt dumt på fyllan...

Väldigt svårt att ta fina foton i en skumt upplyst Arena, men de här två är mina favoriter:

Bäst av allt, Lady Gaga inledde med min favoritlåt, Dance in the dark!!!

Insekt/Ängel...

2 kommentarer: