13 nov. 2010

Barnfritt!

Ikväll har vi barnfritt, alldeles nyss var jag och lämnade Vendela i de bästa av händer: mormor och morfars. Och vilken lycka, Keilisen var där också - så kul kusinerna ska ha i eftermiddag/kväll!!! Själv ska jag ta med min man, som fyller år i morgon, på överraskningar... Tänkte bara ladda upp finfina bilder av prinsessan från alldeles nyss, sen drar vi!

På väg till mormor och morfar med Pippi i vagnen!
Pippi är en namnsdagspresent från mormor och moster Dada <3
Lätt det Vendela blivit gladast för någonsin!!! Pippi ska numera vara med ÖVERALLT!

Bråttom, bråttom...

Lite hjälp av moster Nela (starka kastvindar!!!)

Vendela öste ut alla sina medhavda leksaker på golvet och tvingade genast
morfar at läsa Duktiga Annika och Busiga Bebben med henne :-)

Xoxo

2 kommentarer:

  1. Fnissar gott då jag googlar och hamnar på ett av dina inlägg om mamma-poäng och dagis:-)

    Jag tror du är en jättebra mamma,
    så full pott till dig.

    Hej från en sån där fröken:-)

    SvaraRadera
  2. *haha*
    Jag säger också helst dagis och dagisfröken. Tycker det låter mjukare än för-skola och är så djupt rotat i mig och de flesta andra.
    Inte behöver jag ett annat namn på verksamheten för att veta att den är betydelsefull:-)

    Å så finns det både underbar personal och en del som borde stå i en fabrik isolerad från andra på en del ställen jag jobbat på.
    Precis som på alla andra arbetsplatser.

    Läste om Gaga förresten.
    Säger bara åååååh!!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera