8 nov. 2010

Mamma upp i dagen!

Ja, det är väl knappast någon tvekan om vem som är mamma till Vendela Jolie? Samma blå ögon, tjocka kinder, spjuveraktiga leende/buttra uppsyn (beroende på humör, så klart) och fjuniga hår (fast mamma hade visst mer på sin tid, hihi. På bilden i spjälsängen är jag bara 14 månader och har som synes mer och längre hår än vad Vendela har nu).
Tyvärr finns det inte übermånga foton av mig som toddler, men på de mamma har ser man vilken kopia VJ är av mig - jätteroligt! Vad tycker ni? Känner ni igen henne i mig?

På bröllopsresa med mamma och pappa i USA

Mammas tant Theresa, jag och mamma, Illinois 1980

Illinois, 1980

Mitt 2-årskalas

Jag (i fin Madickenklänning) med mamma

Illinois 1980

Nybliven storasyster! Jag med Danni i famnen, 1982

Lucia 1982

2 kommentarer:

  1. KLART ni är lika..det ser man medebums =) Och lik Viveca som "ung"..vågar knappt skriva det...då tar hon väl mig i örat nästa gång vi ses =)
    Hoppas allt är bra med er??!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jaaa, det är finfint med oss! med er också, hoppas jag! Kram

    SvaraRadera