1 apr. 2009

31+0

I dag hoppar vi in i v 32 (31+0), låter så sjuuukt långt gånget. Och med tanke på att böckerna och graviditetskalendrarna på nätet skriver att bebisen nu är mellan 1,7-2 kg tung, så känns det som att hon kan dyka upp precis när som helst!

Apropå NÄR hon kan tänkas dyka upp, så fick jag idag höra första gissningen. Ulrika på jobbet gissar att lillan kommer till världen på Nationaldagen. Nån annan som vill vara med och gissa? Jag tror själv 28 maj. Så nu är 6/6 och 28/5 upptagna och får inte gissas på...

Magen i morse, 31+0

4 kommentarer:

  1. Då gissar jag på 5/6, vår bröllopsdag :)

    SvaraRadera
  2. :-) Det är noterat och infört i The list!

    SvaraRadera
  3. 6 juni- Norges nationaldag - tror jag på...

    //T

    SvaraRadera
  4. Tönt-Totte (för jag vet ingen annan som kan dumma sig så...), du om nån borde väl fatta reglerna? DU uppfann ju dem!!! :-)

    SvaraRadera