29 apr. 2009

35+0

Nu är det verkligen bara den sista delen av nedförsbacken kvar, och jag måste erkänna att jag tycker att det går för fort. Blir både rädd och irriterad när folk säger att min mage sjunkit, och det stressar mig att veta att jag i princip är öppen redan och att Bönan kan välja att komma när som helst. Helt logiskt vet jag ju att 2/6 inte är hugget i sten, men på något vis hade jag ändå räknat med att gå förbi den dagen, INTE föda innan den...

Fotade magen som vanligt i morse men orkar bara inte rota fram kamera sladden och lägga upp bilden just nu, trött som tusan. Konstigt, för jag har inte gjort många knop i dag. Från lunchtid har jag suttit i en trädgårdsstol i Slågarp och solat och snackat skit med mamma. När pappa kom hem blev det grill (som alltid annars varenda dag heeela sommaren - om pappa får bestämma menyn), och sen lite förlossningesprogram på TV4 Fakta. Vid 21.30 körde jag in till Malmö igen och hämtade upp Tomas från AW på Lilla Torg med kolleger och vänner. Nu är jag heeelt slut, ska krypa ner under täcket så fort jag släckt datorn.

I morgon ska vi till BM för magmätning och allmän kontroll kl 9.30, så det blir att jag jobbar mellan ca 10-14, istf från direkt på morgonen till lunch. Tyckte det var bättre så här, än att flänga och stressa mellan Skanska och Cura.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar