31 mars 2009

Reviderad önskelista

Har efter noga övervägande och vuxet överläggande med mig själv och med min man kommit fram till att en Mulberry-väska på intet sätt främjar det gemensamma, nyinköpta boendet. Annat är det då med en soffa (eller två). Och eftersom jag nu lyckats övertyga Tomas om att Howard-soffor är otroligt snygga, representativa och passande, speciellt i ett hus från 1927, så får jag också allt snällt önska mig en sådan (eller två) i födelsedagspresent, istället för onödigt krimskrams....

Så härmed reviderar jag tidigare uttalanden om att jag skulle önska mig en Mulberry-väska i 30-årspresent, och säger istället att jag mest av allt i världen så klart vill ha en (eller två) Bröderna Anderssons-soffa(or), Andrew, 3 sitsig, i svängd modell - eller i alla fall bidrag där till :-)

Svängd Andrew, Bröderna Anderssons
(OBS! Den här färgen hade vi väl inte RIKTIGT tänkt oss, dock...)

2 kommentarer:

  1. Jooooo den färgen är klockren. Allt annat i jornära färger! Perfekt för små chokladiga bebishänder med!!! Do it!

    SvaraRadera
  2. och förresten kan du önska dig Mullan till den 2:a juni. Tomas vet väl att man får present för varje barn man ger dem???

    SvaraRadera