28 mars 2009

Önskelista

Tomas frågade i morse, när vi promenerade in till sta'n i vårsolen för lite frukost och shopping, vad jag önskar mig när jag fyller år (30-årsdagen närmar sig med stormsteg...)? Kunde inte ge ett rakt svar, men har nu klurat lite - och som alltid annars är det givna svaret en Mullberry Bayswater (oak). Den hade jag hoppats få i morgongåva, men min man påstod sig aldrig ha hört talas om att man ska ge sin brud en morgongåva...trots att jag då pratat non-stop om väskjäveln i ett par månader! Kanske har man bättre tur nu i samband med 30-årsdagen? Åtminstone verkar han ju nu vara medveten om att han bör ge mig en present...


Bayswater

Egentligen borde jag väl fylla på med alternativ - göra en hel önskelista, helt enkelt. Men varför minska chanserna att få det man verkligen vill ha???
Den här väskan är ju heller inte bara snygg och bra att ha plånbok och mobil i, utan även ypperlig att packa blöjor, nappar och annats som Bönan kan vilja ha med sig de gånger vi lämnar barnvagn och skötväska hemma.

5 kommentarer:

  1. Jag äääääääääääälskar den väskan!!!!!!Håller tummarna för att min bror kan förstå att det verkligen är ett bra köp :) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Nej, nej, nej. Den ar jattetung att bara runt pa aven nar den ar tom. Fast du kan ju satta den i barnvagnen. Anna

    SvaraRadera
  3. Heja Affe friskt humör det e det som susen gör!!!

    SvaraRadera
  4. Ni verkar ha jättemycket pengar. Först hus med allt vad det innebär och sedan den där dyra väskan. Önskar att man vore så rik och inte en vanlig svensson. Hur får ni det att gå ihop?

    SvaraRadera
  5. 1. Jag tycker inte 6-7000 för en skinnväska, som håller hela livet, är särskilt dyrt. Faktiskt.
    2. Jag har faktiskt inte fått den, bara ÖNSKAT mig den - det är en viss skillnad där.
    3. Det är ofint att fråga folk om deras ekonomi :-) Speciellt om man gör det anonymt...

    SvaraRadera