11 mars 2009

28+0

I dag gick jag in i v 29, 28+0. FL skriver som följer:

Och magen såg ut så här i morse:

Magen på morgonen, 28+0

Har haft mycket halsbränna och en hel del huvudvärk i dag. Huvudvärken skyller jag på dålig sömn - var uppe sammanlagt tre gånger i natt för att pressa fram några droppar... Deagen riktigt segade sig fram, vet inte alls hur jag ska orka med de två dagarna som är kvar fram till helgen....??? Vill bara sova i två och en halv månad nu :-)

Kvällen spenderade jag i Limhamn hos svärmor och svägerskan Helena. Bönan fick fina presenter, minsann: löjligt gulliga, små ljusrosa stövlar (strl 19, sååå smått!)) med pälskant (i den minsta lilla skolåda jag nånsin sett) och en hjälmmössa med nalleöron i brunt skinn - lillan kommer vara så fiiiin nästa vinter. Ska fota och lägga in bilder i helgen, otroligt gulligt! Tusen tack, hälsar jag och lillan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar