30 mars 2009

Vattengympa!

I dag var det vattengympa (Rund & Sund) för första gången. Mycket jobbigare än jag trodde - hade jag vetat det hade jag haft med Bricanyl-inhalatorn, kände av ansträngningsastman nästan bums! Tror säkert jag kommer ha träningsvärk i morgon, så här myvket har jag ju inte rört mig sen i somras innan bröllopet!!!

Har lite sammandragningar nu, barnmorskan som höll i passet sa att det kunde bli så. Och lillan verkar lite uppjagad där inne, sparkar och knuffar en massa nu när jag varvar ner.

Hur som helst, det var otroligt skönt att känna mig så där viktlös och graciös ett slag, och avslappningsövningen efteråt var gudomlig. Ser redan fram emot nästa måndag.

Nu ska jag ringa och gratulera min bästa vän, tanten (Fia), som fyller tant (30) i dag, och sen ska jag knyta mig tidigt. Hektiska dagar på jobbet så här i kvartalsslutet, och sen är det ju keramik direkt efter jobbet i morgon...puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar