27 feb. 2009

Sagan om skötväskan

När det gått en vecka sen beställningen via hemsidan (toddler.se) utan att jag sett skymten av någon postavi, så ringde jag upp butiken i Kristianstad och frågade var min UJ-skötväska i Plum höll hus? Fick långt om länge veta att man tagit emot beställningen, men att sen hade inget hänt eftersom Plum utgått.

Tjena! Det vet väl jag också, men varför då ge kunder möjligheten att beställa den? Då luras man ju att tro att de har kvar ett eller två ex av den sort man letat efter...

Lät nog mer än lovande besviken, och dessutom hade jag ju betalat redan, så tjejen i andra änden av luren sa att hon skulle ringa till tillverkaren i Holland och se om de hade något på lagret. Så i dag fick jag ett samtal från samma tjej: en kille på kontoret i Holland hade hittat en lila skötväska på lagret, och den är i skrivande stund på väg till Kristianstad, där den sedan skickas vidare till mig.

Tjohooo, jag får min matchande skötväska!!!

Fast jag kanske inte ska ropa hej förrän jag har den i handen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar