20 feb. 2009

Fredag!!!!

Äntligen fredag. Märkligt att det känns så när veckan gått så snabbt!? Men de senaste tre dagarna har det kännts som om jag har betonghuva hela dagarna, jag har inte riktigt vaknat. Och så har jag haft halsbränna mer eller mindre hela tiden. Tror det är dags för en vända till Apoteket för att få tag på ngt receptfritt mot eländet.

När jag ändå är igång med klagolåten så kan jag berätta att det numera alltid gör ont i sittbenet (finns det ngt som heter så? Längre ner än svanskotan, liksom) när jag suttit ner mer än 5 minuter i sträck. Gör galet ont när jag reser mig sen. Känns inget alls när jag går eller står, superskumt.

I dag tror jag att lillan legat vänd med ryggen mot min mage, har bara kännt buff och bök emellanåt, inga rejäla sparkar eller boxar. Hoppas hon har det bra där inne, och att hon gillade semlan som vi bjöds på på fikan idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar