7 feb. 2009

Utmaning

Har j-t ont i revbenen, har haft sen i natt, och därmed knappt sovit. När jag äntligen lyckats hitta en sovställning som funkar, så har jag naturligtvis vaknat av att jag varit superkissnödig, stapplat till badrummet och pressat fram tre droppar, och sen har det varit ett helvete att försöka somna om... Det strålar från revbenen på höger sida, bakåt mot ryggen. Gissar att livmodern trycker på och/eller att lillan har valt ut just den hörnan av livmodern som sin favoritplats och ligger där och skaver :-)

Har just sett Susanne Biers Efter bröllopet - absolut sevärd! Och nu slösurfar jag tills det är dags att fiffa till mig, vi ska köra ut till mamma och pappa i kväll, äta lite och se Melodifestivalen. Ska bli mysigt.

Under mitt slösurfande hittade jag följande utmaning (vad som egentligen är så utmanande, förstår jag dock inte) i en blogg:

Reglerna:

* Gå in i mappen mina bilder


* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen


* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den


* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade

Men jag blev lite nyfiken på vilken som är sjätte bilden i min sjätte bildmapp här på datorn, så jag antog utmaningen:



Mappen i fråga heter Blandat december 2007 och den sjätte bilden är från invigningen av Nikai (Kois då nyöppnade ovanvåning). På bilden syns Sophie, Rasmus och Tomas. Den dåliga kvaliteten skylls på felinställning av kameran...sorry.

Nu fattar jag ju inte hur man länkar till andras bloggar och ger dem utmaningen - så vem som helst som läser detta får anse sig utmanade!

Nu ska jag sätta på någon skön skiva och hoppa in i duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar