19 juni 2010

Wedding!

Min inbjudan til kronprinsessbröllopet kom ju oturligt nog bort i posthanteringen, men det var inget jag hängde läpp över. jag bjöd in underbara väninnor på lite knyte och hade underbart trevligt ändå ;-) Det vankades goda snittar, Caesarsallad med kyckling och gott surdegsbröd från Delikatessen i Malmö (där min lillebror, Rasmus, jobbar!!!). Därefter blev det melon och vindruvor. Och sen en god dessert i form av en kladdkakemuffins med grädde och jordgubbar! Och givetvis både rosé och skumpa därtill!

Dresscode för dagen var cocktail och alla hade verkligen gått in för att vara riktigt, riktigt pyntade ;-)


Louise bröllopsfin med mycket strass!


Fina Fian med skissblocket i knäet (ritade av alla
fina kungliga klänningar!)


Jag och Annelie (satt på häcken hela eftermiddagen och
slapp jaga Vendela och Alvar, hehe)


Huvudpersonerna!



Bröllopsfina jag i (oanständigt) kort ballongkjolsklänning.. Skål!


Tuff dessert i kunglig lyxförpackning


Sorry, killar...snygga Annelie står brud om
mindre än 6 veckor!


Louise och Sofia


Hela bröllopsgänget samlat i trädgården <3
Tack för en perfekt eftermiddag, girls!!!

1 kommentar:

  1. Nice pics! Tack än en gång för igår! Jag hade jätte trevligt o njöt av o bara sitta på häcken;) Kram

    SvaraRadera