1 juni 2010

God morgon, Juni!

När man väcker Vendela hittar man henne nästan alltid liggandes i någon lustig ställning, sittandes upp (händer faktiskt ganska ofta att hon vaknat till, satt sig upp och sen somnat om sittandes!!!), mellan spjälorna och spjälssängsskyddet...ja, ni fattar :-)

Vendela i nån lustig sovställning med ena
knäet uppdraget under magen

Så fort man sagt God Morgon! så slår hon upp sina stora blå och skrattar och ler, numera "pratar" hon en massa också och pekar på allt hon ser. Måste vara underbart att alltid vakna på så bra humör!

Mammas solstråla

Sen brukar hon titta på medan jag väljer ut dagens outfit. Ibland skakar hon på huvudet eller säger Eeej - då väljer jag något annat. Men för det mesta nickar hon entusiastiskt och ler (så har hon ju också mestadels fina kläder, eftersom det är hennes mamma som handlar det mesta åt henne, hihi). 

Hmmm...låt mig tänka, hade jag inte den senast vi
var på ÖF? Så skämmigt, mamma - ta nåt annat!

3 kommentarer:

  1. Ååååh så mysig när hon precis vaknat med sina skunkögon. Puuuuss från Daaaadaaaa

    SvaraRadera
  2. Hihi...riktigt schysst sovställning på första bilden =))

    SvaraRadera
  3. Gullunge, pussa och krama henne jättemycket från mig. Stor go kram.
    <3 <3 <3

    SvaraRadera