12 juni 2010

Sjung om studentens lyckliga da'r!

Vendela har varit på två studenter den senaste tiden. Förra veckan var det min nästkusin Adrian som tog studenten på Malmö Borgarskola (samma gamla, fina, anrika skola som Mamma Sträng gick på, hihi) och i går tog min kusin Lee studenten här i Trelleborg på Söderslättsgymnasiet. Älskar studenter, folk är på glatt humör, finklädda och man får god mat i mängder. Och även dricka :-) I går promenixade vi upp till Knäckekärr, där Lee bor, och därför kunde jag smaka det vansinnigt goda bålet gjort på smultroncider och vitt vin. Och med massvis av goda, färska jordgubbar i! Mums!

ADRIANS STUDENT


Henrik och Vendela


Trött Vendela leker med bordsdekorationen




LEE's STUDENT


Tre små nästkusiner väntar på att studenten ska
komma hem: Nicholas, Victor och Vendela


Det dröjer innan lilla Keila kan vara med och busa.
På studenten var hon sockersöt i Hilfiger-outfit <3


Glada Vendela


Jag och Vendela väntar på att studentekipaget ska
köra in på gatan


Sjung om studentens lyckliga da'r!!!!


Skål!


Morbror Rasmus passade sina systerbarn så att mammorna
skulle få lite matro.


Min syster Danni med sin lilla Keila (6 veckor) och min
svägerska Sophie (i 30:e veckan :-)


Promenixade hem i gummistövlar och trenchcoat, så det gjorde
inget att det regnade lite. Plockade fina blommor på vägen också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar