29 juni 2010

Min reklamfilmsdebut!

För ca en månad sedan ställde jag upp som "modell" (muhahahaha, yeah, right...) för lite reklamfotografering till en ny omgång bilder som används i marknadföringssyfte för de produkter jag jobbar med, dvs. BoKlok. Det är ett koncept med prefabricerade bostäder som byggs i samarbete mellan IKEA och Skanska, och grundidén är att "vanliga människor" ska ha råd att bo nytt, fräscht bra och till ett vettigt pris. Gå in på boklok.com och läs mer och titta på alla fina bilder av våra fina hus, så förstår ni mer av konceptet . Alldeles nyligen utökades produktportföljen med radhus, och de är galet snygga (det finns bilder på dem också på hemsidan). Hade de bara varit lite större, så... (jag kan nog tyvärr aldrig bo mindre än våra 220kvm, man vänjer sig vid ytor). Och sen är det det härmed lottning.Jag som aldrig har tur med spel hade väl aldrig haft turen att bli dragen (alla hus lottas nämligen ut vid stora, supertrevliga jippon på IKEA-varuhusen. Vem som helst får vara med i utlottningen!).

Hur som helst, alldeles nyss kom den här lilla reklamfilmen med mailen. Och jag är med i den! Jag presenterar mycket, mycket stolt: mamma Sträng i reklamfilmen för BoKlok Sidsjöhöjden.



3 kommentarer:

  1. Nämen så trevligt att se ännu ett bekant ansikte i de annars så trista reklamsnuttarna! :)

    SvaraRadera
  2. Så coolt! Heter möjligtvis den första tjejen Jessica? Isf vet jag vem ni båda är;) Vilken underbar SATC2dag du verkade ha! Och vilken underbar möhippeutstyrsel:) Sådan vill jag också ha!! Vem vill liksom inte vara Carrie;) Kram

    SvaraRadera