15 juni 2010

Sommarkväll i palmernas stad

I kväll var jag och Vendela hos mina föräldrar här i palmernas stad. Vi grillade (marinerade schnitzlar), pratade om Steven Tylers pipa (röst), planerade ett dop (Keilas) och hade det allmänt trevligt (alla). För ovanlighetens skull var alla syskonen hemma, och alla kom med på bild. Dock inte samma bild, tyvärr :-)
Men på nämnda dop ska jag samla alla och be någon ta bilder på oss tillsammans. Det är som sagt sällan vi är samlade alla på en gång....

Mormor och morfar har sandlåda i trädgården. Behöver jag
nämna att det är Vendelas nya favorit-tillhåll???

...hmmm, har visst smakat lite på sanden, ser jag nu...hihi

Rasmus och hans fina Sophie pratar lite med Julian
- nu är det bara 10 veckor till han kommer
och Vendela får ytterligare en kusin :-)

Mormor Viveca med Keila och Danni, nyss klara med desserten!

Jag och Cornelia, äldst och yngst i barnaskaran (17 år i åldersskillnad!)

Olivia, nr fyra i ordningen. Precis tio år yngre än jag.

1 kommentar:

  1. Vad lika ni alla är varandra! Det diffar förresten 17 år mellan mig o min äldste bror med =)

    SvaraRadera