21 juni 2010

Min solstråle!

Vendela har kvittrat och lekt sedan 08.00, men tillät ändå att jag låg kvar i sängen till 08.30 - tack så mycket, älskade unge! Sen blev det frukost på terassen och därefter ännu mera lek i trädgården. Just nu sover lillan efter att ha ätit en banan till mellis, och jag som tänkt passa på att sola lite fick se solen gå i moln och tänkte därför surfa efter billiga resor i augusti medan hon sover :-) Bjuder på några fina bilder av min solstråle från i morse:














3 kommentarer:

  1. Annelie o Alvarjuni 21, 2010

    Så fiiin!! Ses imorgon vännen:) Kram

    SvaraRadera
  2. Men ojsan hoppsan, här traskas det för fullt. Duktig tjej!!
    Söt som en liten docka i outfiten :)

    SvaraRadera
  3. Ja, med gå-vagnen går det bra...och i går eftermiddag tog hon faktiskt två-tre steg på egen hand för första gången!!!! (ok, sista mer snubblade hon in i min famn på, än gick... hihi) Men det är definitivt på G att börja gå nu!

    SvaraRadera