30 apr. 2010

Första bilderna av kusin Keila

Jaha, ja...här tänkte man vara finkänslig och låta de nyblivna föräldrarna först få läcka de första bilderna av sin lilla skatt på sin blogg. Och vad ser man när man loggar in på FB för tio minuter sen? Moster Olivia har postat de första mms-bilderna för 8 timmar sedan. ÅTTA timmar sedan!!!

Ajöss finkänsligheten, här kommer därför mina första fina bilder av den sötaste systerdottern ni någonsin skådat, lilla Keila, bara några timmar gammal:








Jag kan inte få ihop i mitt huvud hur Vendela någonsin kan ha varit SÅ liten. Jag minns det inte, jag gör verkligen inte det... Var det verkligen bara ett år sedan du var så liten, älskade unge?


Vendela - bara 2 timmar gammal

        Vendela 1 dag gammal

Är kusinerna lika? Jag tyckte det när jag fick första mms:et vid 10.30 i förmiddags....

4 kommentarer:

  1. Ja vi får komma på eftermiddagen, jag kunde inte byta på jobb. men flytta får ni hjälpa till med, hade ju varit trevligt../razz

    SvaraRadera
  2. Spökplumpenmaj 01, 2010

    Men oj, vilken liten sötnos. Och ja, det syns definitivt att de är släkt! :-D

    Du får hälsa till de stolta föräldrarna. Hihi, från en total främling. ;-)

    SvaraRadera
  3. Mmmm vad fin hon är! Nu blev jag ju jätte sugen på en bebis... Men först är det bröllop! Kram

    SvaraRadera