8 apr. 2010

Triss i tjejer....blev det inte

Det här inlägget påbörjar jag faktiskt INNAN min lillebror ringer och berättar att de också ska få en flicka. Jag har döpt inlägget till "Triss i tjejer". Jag är nämligen 100% övertygad om att det är just vad de kommer att få veta nu på rutinultraljudet, som börjar om 17 minuter (9.40).

Ring nu då, Rasmus, så att jag kan publicera och bevisa att jag nog allt är lite synsk ;-)

Kl 10.05:

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Vendela ska få en liten gosse-kusin!!! Visste jag väl ;-) Har jag tänkt heeeeela tiden, hihi. Äntligen får vi köpa lite ljusblått i storlek 50, såååå sött! Lille, lille fine gossen. Jösses vad jag blev nyfiken på honom nu - vem är han? Mini-Ralleballe! Och namnet de har på lut (ett av flera, inget bestämt ännu) är SÅÅÅ fint, och om inte de väljer det, så kanske jag snor det till en eventuell lillebror. Därför håller jag det allt hemligt här, hehe.

Stooooooort stort grattis, Rasmus och Sophie! Och tack! Nu får Vendela en kusin av varje kön - leve jämställdheten!

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar