12 apr. 2010

What a girl wants

Eftersom det är mindre än en vecka till JAG fyller år skulle man kunna tro att det här inlägget ska handla om vad JAG önskar mig, men jag avstår sådana extravaganser som önskningar för egen del i år (what's the point? Jag får ändå aldrig något jag önskat mig... och, ja, jag har nu även slutat tro på tomten *mutter, mutter*). Nu är det Vendelas födelsedag (6 maj) som är i fokus, och hon har bett mig att förmedla att hon BLAND ANNAT önskar sig den här underbara klänningen från Burberry. Vi såg den på Baltzar Barn under shopping spree'n i fredags och kände båda två (jag och Vendela, alltså) att den skulle suttit som en smäck på exempelvis Frallans dop och midsommarkalajset. Eller varför inte på ettårskalajset??? :-)

Något suddig bild (Luisas fel, kunde ju inte stå still ;-) )

När vi ändå var inne i butiken och suktade efter allt sött i pastellfärger, passade jag på att beställa ett påslakanset med namnbrodyr åt Vendela. Det blir en av våra födelsedagspresenter till henne. Runt den 1 maj skulle det vara klart. Bild kommer givetvis så småningom för er som är nyfikna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar