9 apr. 2010

Påskpresent från Yoko

I dag åkte jag och Vendela till Malmö för att träffa moster Danni. Vi spanade in KappAhls Vintage Stories (två fina plagg fick följa med hem, supersöta sommarklänningar), rean på P.o.p, fikade med Camille (också gravid, i 30:e veckan - vem f-n är INTE gravid just nu? Hihi) och Poonam (Ok, jag och Poonam är inte gravida, inte vad jag vet i alla fall) på Lilla Kafferosteriet och sen gick vi till Baltzar Barn, den absolut finaste barnklädesaffären i Malmö. Jag skulle kunna gå i personlig konkurs i den butiken!!! Danni köpte en påskpresent från Yoko, Henriks mamma, till Vendela. Vendela sov hela tiden vi var där, och fick öppna presenten lite senare hemma hos Danni och Henrik:





VJ fattar inte riktigt vad det här är, men det är spännande med prasslet ;-)


Wooooooooow!!!!


Nytt diadem!!! I lila - matchar dagens outfit (lila-vita byxdressen med smock från PompDeLux), superfint! Tusen tack, Yoko, vad snäll du är!!! Många pussar och kramar från Vendela <3


Vendela posar


Mamma får en puss


Bus!

Förrutom klänningstunikorna på KappAhl fick Vendela två pyamasar på Zara (tips: de har pyamas med fot upp till strl 12-18 månader, gosigt!) och en superfin vårjacka i rosa från Benetton (fast den visade sig vara för liten, så moster Danni behöll den hos sig, och byter den innan hon kör ner hit nästa gång). Och så beställde jag en väldigt personlig födelsedagspresent till prinsessan på Baltzar Barn... Men den kan jag ju inte skriva om här, tänk om Vendela tjuvkikar innan den 6 maj ;-)

Sen fotade jag även massvis av andra fina saker som Vendela skulle bli jätteglad för om hon fick dem i födelsedagspresent ;-) Publiceras i ett eget inlägg senare eller i morgon.

2 kommentarer:

  1. Vilket litet charmtroll vi har, hon ska ju så klart ha det allra finaste som finns, eller hur?? Är ju det sötaste och finaste som finns. Pussar och kramar från mamma <3

    SvaraRadera
  2. Åh så söt lilltjejen är och hon såg verkligen ut att uppskatta sin påskpresent! :)

    SvaraRadera